lalaalala

Aug 17, 2012

Salam Aidilfitri 1433H

Selamat Tinggal Ramadhan...
Selamat Datang Syawal....

Sekiranya sepanjang penulisan saya ada yg terguris hati dan perasaan, maafkan la ye... mungkin ada yang terasa or termengata, saya minta maaf banyak2.... 

Sesiapa yang masih bekerja mcm aku, kerja rajin2 baru berkat di bulan Ramadhan ni ecewah pandai bg nasihat padahal tuan badan pun dh tak sabar nak balik raya hohoho

Bagi yang nak pulang ke kampung, pandulah berhati2... jangan ingat nak cepat sampai je... kang kena speed trap hahaaha baik bagi aku duit saman tu sebagai duit raya :P

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

dari
~eyanne & Pablo sekeluarga~

1 comment:

bunga daisy said...

Selamat hari raya buat eyanne and pablo sekeluarga..sama la kite bekerja di saat saat akhir ni. semoga tabah hendaknya..