lalaalala

Sep 7, 2011

Raya oh Raya!

Salam...

Masih dalam mood raya? of coz la kan....raya kan sebulan :P w/pn dah keja 2 hari tp mood raya still ada..mood keja lum dtg lagi haha nasib aku on training sekarang ni... xdela kena pulun buat keja je :)

cmne raya u'olls? mesti best kan... tahun ni first time beraya dengan suami, excited la sket....beraya di kampung aku dulu plak tu huhu cuti pun tak payah apply banyak hari kan, just 2 hari je bagus btul! sempat berbuka puasa dengan my family...2 hari beraya di penang pastu 2 hari beraya di ipoh, 2 hari lagi beraya kt selama ( kampung MR Pablo)... ngam2 choi! baru fair...

first day beraya d Penang

ni gambar family..biasala kn amik pic cmni haha aku tau kaler baju aku je lari tema hehe xde sapa nk amik tempahan baju dah..pakai je la mana yang ada tapi still baju baru tau :P

Eyanne & Pablo...


Raya di Ipoh & Selama xde pic :( tak ingat nk amik pic pn...haish.... bz layan tetamu yg dtg sbb buat open house time raya ke-3. Pastu de kenduri di kampung kt Selama... tido pun tak cukup, dalam kepala ingat nak tido je bila balik kulim nnt hahaaha tahun ni tak pergi beraya lagi ke rumah kengkawan, just pergi beraya ke rumah sanak saudara je... Sape yang buat open house minggu ni? minggu depan ke? & minggu2 seterusnya? SAYA NAK SERBU!!!!!!

No comments: