lalaalala

Aug 24, 2011

no idea...

Salam semua....

sorry lately jarang update blog...excited nk raya kot :P Al maklumla 1st time sambut puasa & raya ngn husband and paling best raya tahun ni kt kampung aku dulu :)
berbuka kt luar ngn member2 pun tak banyak tahun ni... Mr Pablo busy sgt...tapi aku tengah free, so tak kan aku nak biar die berbuka sorg2 kot kan... isteri mithali la katakan haha kena temankan la... tgh free tp malas nk update blog gak :P

ramai kawan2 tahun ni yg raya bersama hubby n baby...seronoknya la kn... tumpang gembira tuk mereka..untuk yg bakal dpt baby pn sama...congrats! semoga semuanya selamat. my turn bila? jangan tanya! haha klu ada rezeki ada la...nmpak perut semakin membuncit tu mknanya adala kot.. insyaAllah....

yang bakal kawen time raya nnt, congrats tuk semua. w/pn aku dh ex-bride tapi still excited nak tahu pasal wedding korang huhuu... still suka tengok pic2 kawen org len. sekarang ni pn dh ada 4 kad undangan kawen yg aku terima...maybe ada lag kot. maaflah kalau aku tak dapat join hari bahagia korang nnt ye, klu dekat2 tu boleh la aku nk pergi semua, yang jauh2 tu aku boleh wish congrats je lah & tengok pic korang kt FB uhu

aku nk update pasal iftar benanya tapi dh melalut kot len plak...sok je la haha

Salam....

2 comments:

~ NANA ~ said...

slmt hari raya dear, maaf zahir batin :)

eyanne said...

selamat hari raya jugak... maaf zahir batin..kad raya xde? haha :P