lalaalala

Aug 2, 2011

home sweet home

Salam semua....

Hari ni sudah masuk hari ke-2 kita berpuasa... harap2 berat tak semakin berkurang huu.. mau gemoks sketla... :P ramai sudah kata aku terlalu kurus! nk wat lagu mana..dh keturunan cheq lagu tu :)

bukan nak citer pasal puasa la..nak citer pasal rumah baru! alhamdulillah sudah dapat duduk umah sendiri...xperlu sewa lagi..boleh buat sesuka hati.. :) rumah 2nd hand je..masuk umah cuci kaki je la..tak payah nak buat wiring segala bagai dah...just tambah sket2 yang perlu je... sape kata rumah kat kulim murah? sudah mahal ok sebab kulim semakin maju huhu sudah ada giant..tesco..mcD..wayang..bowling..dulu semua tu xde pn..skg sudah ada..tp tgk tempat jugak la..kalau area kilang or shopping complex of coz la mahal sket kan.. yang jauh sket maybe murah la compare ngn negeri len... rumah kat penang lagi la berganda2 hrganya..nasib dh ada rumah kt penang... aku bli rumah jauh gak ngn kilang tapi dekat ngn tesco kulim...baru buka je...bleh shopping kt sana jalan kaki je la...:P nak servis kereta pn dekat jgk... perodua..nissan...honda..proton..toyota..semua dekat la... mcm byk kete je aku ni wahaha..

aku skg tgh excited nak hias rumah...macam2 nak buat..selera besar tapi bajet ciput je :( dok survey2 je cari idea... saya suka putih..nampak suci dan bersih je.. rumah pn nmpak lapang je.. tambah sket wrna terang mcm turqoise, blue, purple... nice kan? tapi bahaya jugak klu putih..klu ada budak kecik...confirm la kotor..klu anak sendri bleh la nk tegur..klu anak org makan hati je la hahaha

pic from : sini

pic from : sini

pic from : sini

cukupla tu..berangan je lebih..bajet rumah sebesar alam.. hehe banyak lagi yg aku suka..klu bleh semua nk tempek sini tp cukup2la kn.. rumah sendri tak mau upload plak...bukan tak mahu tapi blum transfer lg...lgpun masih kosong xde barang haha next entry la...

next target ----> kitchen cabinet!

No comments: