lalaalala

Nov 4, 2010

Bouquets....

FRESH FLOWER sudah semestinya! 
saya suka and mau rose + carnation jd bunga tgn saya nnt... tp bila dok google2 tgk bunga len pn cantikkkk!!! ni yg xsuka ni...asik tuka2 je...

ni bkn fresh flower tp sy suka jgk...tp kna DIY sndri ke?? owh mlsnya and xpandai pn :(
 


yg ni lg la...koleksi brooch yg ada pn xbley wt smpi jd mcm ni kot... 


 Sgt suka yg ini kaler n bunga...bunga apa ni????

mcm ni pn sy suka jgk...


 roses.. sy nk simple mcm ni je...


 suka combination color mcm ni...ingt nk kaler mcm ni time nikah la :P


orkid pn nice jgk.... kt umh byk orkid..agk2 klu amik kt umh je mak marah x??? huhu





Ni paling simple...suka jgk..tp bunga pe ni???

Kesimpulannya saya suka semua bunga la huhuu....

source: en google

Luv..


9 comments:

cik selamah kundang said...

kah kah kah.nanti aku bg bunga taik ayam nak?hias cantik2 punya.hang cari mana yg ni?

eyanne said...

cis bunga taik aym nnt aku sponsor tuk hg la..mcm2 kaler aku leh bg uhuhu..aku cr kot google la..

Elya Roza said...

elya pun suka orchidd...
macam teringin nak gune orchidd jee untuk semua gubahann....hantaran..bunga tangaann....semua laaa:)

eyanne said...

yup..orchid mmg cntik..hntaran nnt mak yg nk wt..xtau la nk gna bunga pe..tp mak mmg ska orchid huhu

Amni said...

suka orkid jugak! cantikkkk... especially yang putih tu... wallaaa...

Wizza said...

haha semua pun cantek..pilih la mane yg berkenan ;p

PurPLe LaDy AiFA said...

bunga kat atas tu crystal dipped. boley DIY sbb ada jual bahan2 dekat AtuZ seberang prai. sgt suka bunga tu and aritu nak baut, tp x reti, terus kecewa dengan diri sendiri.. hehe. try la, sempat lagi kalo kak yan nak buat tue~

eyanne said...

Amni: rmai yg suka orchid rupanya...:)

eppa: really?? aritu p sn xjmpa pn.. mayb sbb x round sma tmpt kot..nnt nk p cr la.. :) tq!

Unknown said...

hiii salam kenal =) exchange link.